Teaching in Ayurveda

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
ආයුර්වේදය මගින් ජීවිතයේ දීර්ඝායුෂ මෙන්ම ගුනාත්මකභාවය ඉහළ නංවයි.                         ආයුර්වේද දර්ශනය තුළ මිනිසා සෑදී ඇත්තේ     මිනිසා= ශරීරය +මනස+ ආත්මය                              ......ආයුර්වේදයේ මූලික සිද්ධාන්ත ....          1  පංච මහා භුත                                                    2  ත්‍රිදෝෂ                                                                3  ස්වප්ත ධාතු                                                      4  ත්‍රිමල                                                                                 ...........අෂ්ටාංග ආයුර්වේදය .........          1.ශල්‍ය තන්ත්‍රය- (ශල්‍ය උපකරණ,ශල්‍ය කර්ම ක්‍රම අඩංගු කොටස)                                   2.ශාලාක්‍ය ත්‍රන්තය-(උගුර,කණ,නාසය අඩංගු කොටස)                                                                   3.කාය චිකිත්සා තන්ත්‍රය- (කායික රෝග සදහා අඩංගු කොටස)                                          4.භූත විද්‍යා තන්ත්‍රය-(යන්ත්‍ර,මන්ත්‍ර,ගුරුකම් සම්බන්දව අඩංගු කොටස )                                5.කෞමාර බෘත්‍ය තන්ත්‍රය -(ලමා රෝග සම්බන්දව අඩංගු කොටස)                                  6.අගද තන්ත්‍රය- (සර්ප විෂ,ශාක විෂ අඩංගු කොටස )                                                                7.රසායන විද්‍යා තන්ත්‍රය- (තරුණ   බව,බලය,ශක්තිය වැඩිකර ගැනීම සදහා අඩංගු කොටස )                                                    8.වාජීකරන තන්ත්‍රය- (නිරෝගී දරු පරපුරක් ලබා ගැනීම සදහා අඩංගු කොටස                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            




            

No comments:

Post a Comment